مانیا کوچولو

پاره کردن دفتر ریاضی داداش!!!

1392/9/29 20:47
نویسنده : مامان
169 بازدید
اشتراک گذاری

وای که چه دعوایی بین داداش و خواهر پیش اومدقهقهه

امروز  من داشتم خونه رو تمیز میکردم و حواسم به مانیا نبود فکرمیکردم داره بازی میکنه ابرو ولش کردم به امان خدا نیشخندنیشخند تا کار هام تموم شد رفتم بهش یه سری بزنم چون خیلی مشکوک به نظر میرسیدنیشخند درو باز کردم دیدم تمام صفحه های دفتر داداشو پاره کردهوقت تمامبعد داداش که از مدرسه اومد مانیا گفت:داداش کاری نکردمقهقهه بعد من موضوعو بهش گفتم خیلی عصبانی شدعصبانیبعد با مانیا دعوا کرد. این کارای روزانه ی مانیا با داداشهابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنیتا(آنیتا بهار زندگیمون)
3 دی 92 19:37
آخیییی بیچاره داداشش خیلی حس بدیه ولی عیب نداره داداش جون عوضش بزرگ میشه کاراتو میکنه اون وقت لذت میبری
مامان
پاسخ
وبلاگتونو بزارید تا لینک کنم