مانیا کوچولو

لباس در اوردن مانیا

1392/10/2 9:22
نویسنده : مامان
290 بازدید
اشتراک گذاری

امروز همش میگم اگه این مطلبو بزارم دیگه مطلبی نمیمونه که بزارم تو وبلاگ

 

ولی هر دفعه تو منو غافل گیر میکنی و کارهای جدیدی میکنی تشویق میخواستیم

 

 

بریم خونه ی عمو . من همه ی لباساتو تنت کردم بعد رفتم که خودم حاضر بشم

تا برگشتم دیدم لباساتو در اوردیکلافهتعجب میخواستم شاخ در بیارم.چطوری

 

لباساتو در آوردی؟؟؟؟از اون جالب تر این بود که تازه یه بلوز و شلوارک پوشیده

 

 

بودی توی این سرمانگراننگران       

 

این روزا من همش لباس تنش میکنم این همش در میاره و عوض میکنه

 

نمیشه که راضیشم کرد.میگه میگم به پلیسه بیاد ببردتخنده     

آها یادم رفت بگم معمولا تاب با یه دامن میپوشهنیشخند                           

 هر چی میگم مانیا خانم نمیشه اینارو بپوشی.مگه تو مغزس میره

 1

حالا کاش فقط تو روز این کارو میکرد1.اون شب میخواستم لباساشو عوض کنم دیدم زد زیره گریهگریهبرای دومین بار این کارو کردم بازم زد زیر گریهگریه باهاش چیکار کنم؟؟؟؟؟/ بچس خوب نمیشه که کتک زد. باهاش میسازیم دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خونه نمدی
2 دی 92 10:17
سلام مامان با سلیقه اگه میخوای هر کی میاد تو اتاق نی نیت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن چیزای فوق العاده تک و شیک که تو هیچ مغازه ای پیدا نمیکنی www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران باتشکر خونه نمدی
مامان بهار،مهرنگار
2 دی 92 10:54
الهی .آخه سرما می خوری خدایی نکرده مامانی به منم سربزن .اگر مایل باشی تبادل لینک کنیم.برام پیغام بزار منتظرم
مامان اهورا
2 دی 92 14:02
سلام.ممنون از اینکه به وبلاگم اومدی.فقط من نفهمیدم عرشیا این وبلاگو مدیریت میکنه یا سارا جون؟
مامان
پاسخ
سارا جون
مامان آوا
2 دی 92 15:03
سلام مامانی گل مانیا جون خوبی عزیزم از اینکه به وبلاگ آوایی اومدین منو خوشحال کردین دختر خوب آدرستون توی قسمت آدرس سایت درست نزدید ومن توی گوگل آدرستو سرچ کردم عزیزم ماشالله به این دختر گل وناز میبوسمش
مامان
پاسخ
مامان پرهام
2 دی 92 15:20
ممنون که به ما سر زدین شاد وسلامت باشین
مامان
پاسخ
خواهش میکنم
مامان اهورا
2 دی 92 19:41
آفرین پس شری شدی برای خودت
مامان
پاسخ
مامان حنانه
2 دی 92 22:26
مامان آنیتا(آنیتا بهار زندگیمون)
3 دی 92 19:32
همین کاراشونه که دخترارو شیرین میکنه دیگه.نازشو برم الهیآفرین خاله