مانیا کوچولو

نظرات (10)

مامان اهورا
2 دی 92 19:42
مامان بد پس چرا منو لینک نکردی؟
مامان
پاسخ
باشه الان لینک میکنم
دختری فراتر از همه
2 دی 92 20:15
سلام.دخترتون ماهه.حجاب هم خیلی بهش میاد.خدا براتون حفظش کنه.
مامان
پاسخ
خیلی ممونخدا واسه شما هم حفظ کنه
اعظم مامان زهرا
2 دی 92 22:19
ای جونم چه دختر ماهی خاله قربونش بره. خدا برات نگهش داره عزیزم ممنون ک به وب زهرا اومدی
مامان حنانه
2 دی 92 22:24
وای چه دختر نازی خدا حفظش کنه ممنون که به ما سر زدین
مامان
پاسخ
خوهش میکنم
اعظم مامان زهرا
2 دی 92 22:25
لینکتون کردم عزیزم
مامان
پاسخ
خیلی ممنون منم لینک میکنم
هدی(مامان نی نی)
2 دی 92 23:15
مانیا جون حسابی بزرگ شدیا.لینکتون کردم.
مامان
پاسخ
خیلی ممنون هدی جونخودت خوبی نینی چطوره؟؟
سمیه(مامان پارسا)
3 دی 92 8:36
سلام . دوست خوبم سلام مانیا جون . چقدر مهربون و با احساسی. الهی همیشه خنده رو لبات باشه دختر گلم بیا ین با هم دوستای خوبی باشیم.
مامان ارشیا
3 دی 92 14:28
سلام. به وبلاگم حتما سر بزن. کلی مدل زیبا دارم برای اتاق کوچولوی نازت! مدل حلقه های در اتاقم خیلی متنوعه. تو همه رنج قیمتی هم هست. یادت نره! منتظرم... http://namadkadeh.blogsky.com/
خاله سهیلا
3 دی 92 17:01
خاله قربونت بره چقدر خانم شدی
مامان آنیتا(آنیتا بهار زندگیمون)
3 دی 92 19:26
چقدر چادر بهش میا ماشاالله.خدا حفظش کنه
مامان
پاسخ
خدا دختر شما رو هم حفظ کنه